Elisa sai konkurentsiametilt loa Starmani ostuks

Seitsmesed uudised

Eesti konkurentsiamet andis Elisale heakskiidu osta Polaris Investilt ja Com Holdingilt AS Starman Eesti ärid, vahendab BNS.

Elisa hinnangul viiakse tehing lõpule tänavu märtsis-aprillis, teatas Elisa börsile.

Elisa Eesti AS-i tegevjuhi Sami Seppäneni sõnul annab konkurentsiameti otsus võimaluse hakata looma ühisettevõtet, mis on suuteline pakkuma klientidele nii kommunikatsiooni- kui ka meelelahutusteenuseid. "Turule tekib pea 1000 töötajaga suurettevõte, mis pakub oma klientidele laia teenusvalikut," ütles ta Elisa pressiteates.

Starmani ja Elisa ühinemine on Seppäneni sõnul loomulik asjade kulg, sest kommunikatsioon ja meelelahutus on tänapäeval üha enam lõimumas. "Piirid hägunevad järjest rohkem, nutitelefonis on üha olulisemaks muutunud videote vaatamise kogemus ning televisioon omakorda on kolimas nutiseadmetesse," ütles ta, lisades, et see on ka põhjus, miks Elisa ostis Starmani.

Seppänen ütles, et täna on eesmärgiks võetud luua uus terviklik ettevõte aastaga. "Kaks edukat ettevõtet on üheskoos veelgi tugevamad ning sünergiat on palju. Kõige olulisem sünergia ongi teenusvaliku laienemine kliendile," rääkis Elisa tegevjuht. "Hiljemalt aastaga tulemegi turule ühendatud teenuste ja uute lahendustega," sõnas ta.

Elisa omandab AS-i Starman 100 protsendi suuruse osaluse 151 miljoni euro eest, kogu summa tasub telekomifirma rahas, teatas Elisa detsembris. Telekomifirma teatel on ostutehing osa Elisa strateegiast tugevdada enda positsiooni koduturgudel.

Starmani Eesti äri ostu tulemusena tekib Eesti turule uus ja tugev laia teenusvalikuga ettevõte, mis toob nii Elisa kui ka Starmani klientideni mobiilside, interneti püsiühenduse ja TV teenused, teatas Elisa Eesti.

Starman on Eestis turuliider tasulise teleteenuse edastamises ning teisel positsioonil interneti püsiühenduse pakkujana, ettevõtte turuosa on vastavalt 35 protsenti ja 20 protsenti.

Eelmisel aastal ulatus Starman Eesti käive 37 miljoni ja kulumieelne kasum (EBITDA) 18 miljoni euroni. Kolmanda kvartali lõpus oli ettevõttel 122 000 kaabeltelevisiooni ja 88 000 interneti püsiühenduse klienti.

Foto: Elisa logo/ Elisa

Kommentaarid puuduvad