Koolinoorte äriideede konkurss Bright Minds käivitus taas

BNS

Sel nädalal käivitus kolmandat korda Tallinna Tehnikaülikooli (TTÜ) Mektory tehnoloogiakooli ja Swedbanki üle-eestiline koolinoorte äriideede konkurss Bright Minds, mis neljakuulise koolitusprogrammiga annab põhikooli- ja gümnaasiumiõpilastele teadmisi ettevõtlusest ja startup'i-maailmast ning julgustab noori oma äriideid ellu viima.

Avaüritusele kogunes rohkem kui 300 inimest seitsmest Eesti maakonnast, konkursi auhinnafond on 10 000 eurot. Igal aastal pakutakse tasuta koolitusprogrammi Eesti erinevate maakondade noortele. Tänavu toimub programm Põlva-, Rapla-, Harju- ja Pärnumaal, kuid koolitustele on oodatud noored ka teistest piirkondadest.

TTÜ innovatsiooni ja ettevõtlussuhete direktor Maria Alajõgi julgustab noori üle Eesti tulema koolituspäevadele. Bright Mindsi üks eesmärke on võimaldada programmis osalemist kõikidele õpilastele. Seetõttu valitakse ka igal aastal erinevad maakonnad, mille keskustesse koolitusprogramm viiakse.

"Kõige olulisem on see esimene samm. Alusta, ole järjekindel ja edasi ole lihtsalt julge, ära kahtle endas," ütles Alajõgi.

Konkursi žürii esimehe, Swedbanki korporatiivpanganduse juhi Tauno Vanaselja sõnul on varasemad Bright Mindsi konkursid näidanud Eesti noorte suurt nutikust ja huvi ettevõtluse vastu.

"Üks asi on unistada ja mõelda, kuidas midagi teha võiks, hoopis teine asi on midagi reaalselt ära teha. Bright Mindsis saavad noored mentorite käe all oma ideid arendada ja katsetada," ütles Vanaselja ja lisas, et mitmed kahe varasema hooaja paremad on oma ideedega edasi tegelemas.

Läänemaa ühisgümnaasiumi geograafia- ja majandusainete õpetaja Imbi Raudkivi sõnul on programm toetanud nende kooli ettevõtluskursusi, ja seda eelkõige praktilises osas. Lisaks juhendavad ja suunavad noori mentorid, kes on oma tee leidnud, nende lood ja kogemused, edu ja ka ebaedu, on parimad õpetajad, julgustab Raudkivi kõiki õpetajaid ja juhendajaid programmis kaasa lööma.

Bright Minds on TTÜ Mektory tehnoloogiakooli ja Swedbanki koostöös 2015. aastal algatatud koolinoorte äriideede konkurss. Selle keskmes on neljakuuline koolitusprogramm, kus põhikooli- ja gümnaasiumiõpilastele räägitakse ideede genereerimisest ja meeskonna kokkupanemisest, tootearendusest ja turust ning turundusest ja müügist. Kogenud mentorite käe all saavad noored oma ideid katsetada, lihvida ja ka ellu viia. Järgmise aasta märtsis aset leidvas finaalis selguvad kolmanda hooaja parimad meeskonnad ja ka õpetajad.

Kommentaarid puuduvad