Elroni uus piletimüügisüsteem valmib aasta lõpuks

BNS

Elroni uus piletisüsteem võetakse tõenäoliselt kasutusele selle aasta lõpus – sügisperioodil testitakse piletisüsteemi arendaja Ridango AS meeskonnaga, et tagada nii sujuv üleminek uuele süsteemile kui ka selle terviklik toimimine erinevatel platvormidel.

Ridango tegevjuhi Erki Lipre sõnul võiks üleminek uuele süsteemil toimuda selle aasta lõpus, kuid lõplikult tehakse otsus pärast lõpptestimist.

"Kuna Elroni praegu kasutuses olev piletimüügisüsteem toimib hästi, siis ei kiirusta me uue süsteemi kasutuselevõtuga enne, kui kõik teenuse jaoks vajalikud lahendused toimivad parimal võimalikul viisil, tagades nii kasutajasõbralikkuse kui ka toimides tõrgeteta erinevatel platvormidel," ütles Eesti Liinirgonid AS-i juhatuse esimees Olle Tischler pressiteate vahendusel.

Ta rõhutas, et Elroni eesmärk ei ole kiirustada ja siis ilmnevaid puuduseid likvideerida, vaid täiendada süsteemi kuni saab olla kindel, et kõik toimib nagu vaja.

Tischler nentis, et piletimüügisüsteemi arendus tervikuna on võtnud planeeritust enam aega, sest süsteemi testimise ajal tekkis nii tehnilisi tõrkeid kui ka selgus, et piletimüügisüsteem vajab mõningaid täiendusi, et teenus oleks kaasaegsel tasemel ja kasutajasõbralik.

Ta tõi esile, et veel on vaja teha mõningaid arendusi kliendimugavuse tõstmiseks, koostada uuele süsteemile üleminekuplaan, testida nii uusi käsiseadmeid kui ka kogu süsteemi tervikuna, et kõik funktsionaalsused erinevates piletisüsteemi osades toimiksid.

"Uues piletimüügisüsteemis on omavahel seotud nii veebimüügikeskkond, klienditeenindajate käsimüügiterminalid ja piletimasinad ning need peavad toimima nii eraldiseisvalt kui ka integreeritult. Näiteks, kui klient ostab veebist pileti, siis peab see info olema rongi väljumisajaks jõudnud ka klienditeenindaja terminali või näiteks piletimasinasse," ütles Tischler.

Kommentaarid puuduvad