Marge Tava Buduaari jätkuvast edust: me oleme asju alati teistmoodi teinud

uudised.ee

Viimased 15 aastat Buduaari peatoimetajana olnud Marge Tava paneb ameti maha, et ruumi teha uutele väljakutsetele. Kogu selle aja vältel on Tava olnud Buduaari brändi looja ja arendaja rollis ning aidanud ajakirjal jõuda tippu. Tava sõnul on Buduaari edu taga julgus erineda konkurentidest tehes asju teistmoodi.

"Me oleme asju alati teistmoodi teinud," ütleb aastaid ajakirja suure pühendumuse ja kirega juhtinud Tava. 

Aastatega on Buduaar korda saatnud palju tähelepanuväärset. Buduaari eestvedamisel sündis näiteks sõbrapäeva heategevuslik meesteoksjon, kus mitmeid aastaid müüdi naistele õhtusööki tuntud mehega. Tasu laekus otse heategevusprojektile. 

Positiivset vastukaja on pälvinud ka ajakirja Buduaar eriilmelised kaanefotod, mis lisaks armastatud staaridele on pakkunud alati omanäolist lähenemist. "Olen palju kuulnud seda, et meie esikaaned on kõige efektsemad," rõõmustab Marge, et toimetuse "raamist väljas" mõtlemist on kõrgelt hinnatud nii konkurentide kui lugejate seas. Buduaari lugejad kindlasti mäletavad 2007. aastal ilmunud ajakirja esikaant, millel ilutses Kati Toots, kelle ümber seitse beebit. Nimelt püüti lavastada populaarset muinasjuttu "Lumivalgeke ja seitse pöialpoissi" ning viimasteks osutusid beebid, kelle fotole saamine osutus äärmiselt meeleolukaks.

Omamoodi ettevõtmiseks kujunes ka fotosessioon vee all kui toonaseks kaanestaariks oli lauljatar Kerli Kõiv, rääkimata värskest Buduaari märtsikuu numbrist, mille avapildilt vastu vaatamas naiseks riietatud meesterahvas.

Buduaar hindab kõrgelt oma lugejaid, mistõttu on nemadki ajakirja tegemistesse kaasatud olnud. Kuigi Buduaar on tugevalt meelelahutuslik kajastades staaride elu siit- ja sealtpoolt piiri ütleb Tava, et talle teiste inimeste eraelus sonkimine ei meeldi, kui nad seda ise ei soovi. "Meelelahutuses kaasalöömine peab olema vabatahtlik ja igal inimesel, ka kuulsusel, peab olema oma privaatsus ning seda tuleb austada," on naine veendumusel. Seetõttu on ka väga paljud kõmulised lood Buduaari poolt avaldamata jäänud.  

Marge lisab, et lugejatega koostöös on võimalik väga head sisu toota ja siinkohal on suurepäraseks näiteks kohe-kohe finaali jõudev pulmavõistlus, mille võitja saab omale 20 000 euro väärtsuses unistuste pulmad. Loe lähemalt SIIT! Samuti on kõnekaks näiteks aastaid tagasi äärmiselt populaarseks osutunud Buduaari tõehetk, kus naised üle Eesti võtsid vastu väljakutse vastates avalikult väga isiklikele küsimustele.

Aastaid meelelahutusvaldkonnas eredalt säranud Buduaari peatoimetaja on külas ka tänases "Duublis", et rääkida lähemalt, kuidas luua tõeliselt seksikat ajakirja esikaant!

"Duubel: Õhtune vahetus" on eetris kell 19.25 TV3s!

Kommentaarid puuduvad