Homme
23. juun
15...21
7...13
Ülehomme
24. juun
12...16
7...13

Eesti

Eesti elanike lemmikbränd on Kalev

Foto: Andres Putting/Delfi
12:50 22. mai 2018
Autor: Seitsmesed
Allikas: BNS

Uuringufirma Kantar Emori aprillis läbi viidud küsitlusest selgub, et Eesti inimestele enim meeldivate brändide edetabelit juhib Kalev, teisele kohale on tõusnud YouTube ning kolmandaks rahvusringhääling ERR.

"Kalev on edetabeli tipus püsinud läbi kõigi aastate, mil Kantar Emor on sarnasel metoodikal põhinevat uuringut läbi viinud, see on alates 2009. aastast," sõnas Emori uuringuekspert Katrin Männaste.

2017. aastal oli Kalev meeldivuselt teine bränd. "Kui kahel eelnenud aastal tuli Kalevil esikohta sisuliselt Google’iga jagada - nende meeldivushinnang oli ligilähedane -, siis nüüd on Google edetabelis mõnevõrra langenud," lisas Männaste.

"Edetabeli eesotsas, 25 meeldivaima brändi seas on aga jätkuvalt kõige enam niinimetatud digimeedia ja -meelelahutuse brände, neist kõrgeimale positsioonile jõudnud YouTube toetub eeskätt suurele populaarsusele noorte meeste seas," märkis Männaste.

Esikolmikule järgnevad Selver, Google, Swedbank, Farmi, Telia, Maxima ja Facebook.

Toidubrände on viimasel paaril-kolmel aastal jõudnud edetabelisse varasemast vähem. Aastatagusega võrreldes on aga olulisema positsioonitõusu läbi teinud Farmi, ütles Kantar Emori esindaja. Teistest esikümne brändidest saab suuremaks tõusjaks lugeda veel Maximat.

Esikümnest langesid välja Gmail, Skype, SEB ja ETV. Viimati mainitu puhul mõjutas langust ERR-i kui katusbrändi lisamine brändinimekirja, ERR jõudis edetabelis kõrgele kolmandale kohale.

"Populaarseimate brändide väljaselgitamiseks palusime vastajail etteantud nimekirja alusel valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat – valik tuli teha 157 nimetuse ja logo seast," selgitas Emori uuringuekspert. "Nimekirja aluseks on Kantar Emori erinevatest brändiuuringutest saadud kogemus," lisas Männaste.

Uuringu alguses kaardistab Kantar Emor igal aastal meeldivaimad brändid ka lahtise küsimusega, et järgmises uuringulaines oleks võimalik korrigeerida vastajatele etteantavat nimekirja. Uuringus osales 1016 Eesti elanikku vanuses 15–74 aastat


Kommentaarid

Kommentaare 0
Sinu nimi:*
Telefon:
Kommentaar:*
Ole esimene ja lisa oma kommentaar!