Artist Media kutsub kauplusi üles kodumaist muusikat mängima!

uudised.ee

Artist Media, mis pakub erinevatele kaubanduskeskustele ja kauplusekettidele siseraadioteenust, on teinud koostööpartneritele üleskutse esitada hetkel veel lahti olevate kaupluste siseraadios eriolukorra lõppemiseni vaid kodumaist muusikat, et Eesti muusikuid toetada.

Artist Media helidisaini loovjuhi Dali Kase sõnul on üleskutse taga soov anda meie muusikute toetamiseks oma panus: “Oleme koostanud mitmeid erinevaid kodumaisel muusikal põhinevaid valikuid, mis sisaldavad erinevate kümnendite eesti muusikat. Lisaks on mitmed Eesti muusikud ja heliloojad saatnud meile oma uudisloomingut, mida saame läbi siseraadio eetri külastajatele tutvustada. Loodame sellega luua ja hoida meeleolu üleval nii poodide külastajatel kui ka teenindajatel.”

"On tänuväärne, et Artist Media on praeguses eriolukorras kodumaist muusikat ja selle tegijaid toetamas!” tunneb otsuse üle heameelt lauljanna ja muusik Kadri Voorand. Ka laulja ja muusik Tanel Padar on Artist Media üleskutsega nõus. “Eestis tehakse väga palju head muusikat, paraku jääb suurem osa sellest kuulajatel avastamata, kuna raadiote eetriajad on piiratud ning sageli eelistatakse pigem suurte plaadifirmade välismaiseid artiste kui meie kodumaiseid andekaid muusikuid. Mulle tundub, et  selle hirmsa pandeemia karges tuules on hakatud aina enam hindama eestimaist toodangut ja paljud ettevõtted ning raadiod on saanud aru, kui oluline on hetkel kodumaise muusika mängimine. Muusika on meie kõigi igapäevaelu osa, aga seda ei saa võtta iseenesestmõistetavalt. On suur hulk pühendunud inimesi, kellele toob muusika leiva lauale, aga selleks on vaja neid toetada lihtsal moel - kuulata Eesti muusikat.”

Eesti muusikal põhineva programmiga on praeguseks liitunud näiteks jaekauplusteketid Rimi, Prisma, Selver, Comarket, Port Artur Pärnus, aianduskauplused Hortes ja Hansaplant, ehituspood Bauhof, R-kioskid ja Alexela tanklad.

Kommentaarid puuduvad