Eesti vanim pitsakett tõi turule uudse toidutellimise platvormi

uudised.ee

Peetri Pizza on esimene Eesti restoran, kes töötas Wolti ja Bolti kõrgetele vahendustasudele alternatiivi leidmiseks välja oma toidu kohaletoimetamise platvormi, mille kaudu viivad ZITICITY kullerid pitsa kliendile kohale keskmiselt veerand tunniga ning mis võimaldab restoranil ka kohale tellitud toidu pealt kasumit teenida.

Peetri Pizza juhatuse liikme Marko Pleiatsi sõnul oli kevadine koroonakriis põhjuseks, miks otsustati viia ettevõttes läbi põhjalik uuenduskuur ja töötada välja oma pitsatellimuste keskkond. „Sotsiaalne distantseerumine suurendas oluliselt koju tellitava toidu tellimuste osakaalu. See trend jätkub endiselt, aga restoranidel on koju tellitud toiduga keerulisem kasumit teenida, kui siis, kui inimesed käivad söömas restoranis kohapeal. Nägime, et meil tuleb klientide nõudlusele vastamiseks ja kasumliku tegutsemise jätkamiseks oma ärimudel ümber teha. Üheks oluliseks probleemiks tõstatus see, et me ei teadnud enam, kes on meie kliendid või millised on nende ootused – seda infot haldasid meie senised partnerid, kes tegelesid toidu kohaletoimetamisega. Kolmanda osapoole platvormi kaudu oli meil aga väga keeruline oma lojaalsetele klientidele pakkumisi teha ja tellitava toiduga kasumit teenida, sest iga tellimuse pealt tuleb platvormile maksta keskmiselt 25-30 protsenti vahendustasu,“ selgitas Pleiats.

Koostöös ZITICITY töötas Peetri Pizza välja pitsatellimise platvormi, mille kaudu toimetatakse pitsa kliendina keskmiselt 15 minutiga. Pleiatsi sõnul on oma tellimissüsteemi loomine restorani jaoks ajamahukam ja kallim kui koostöö alustamine Wolti või Boltiga, aga see investeering tasub ära, sest võimaldab restoranil pakkuda paremat teenust ja teenida ka kohale tellitud toidu pealt kasumit. „Kui kliendid teevad pitsatellimuse meie kodulehel, siis me näeme nende klientide andmeid ja saame nendega otse suhelda. Kliendid võidavad personaalsetest pakkumistest, aga ka sellest, et ZITICITY kulleritega jõuab pitsa neile kiiremini kohale. Pitsa valmistamiseks kulub keskmiselt 15 minutit. Kohalevedu ei tohi võtta kauem aega, sest keegi ei taha ju süüa jahtunud pitsat,“ lausus Pleiats.

ZITICITY kullerid kasutavad tehnoloogiat, mis optimeerib marsruudid, ühendades ajatundlikud toidutellimused mitteajatundlike pakkide kohaletoimetamisega ja jaotades saadetised kullerite vahel nii, et kohalevedu võtaks minimaalset aega. ZITICITY kaasasutaja ja tegevjuhi Laimonas Noreika sõnul on Leedust alguse saanud iduettevõtte eesmärgiks aidata kohalikel restoranidel ja e-poodidel konkurentsis püsida ja võidelda selliste ülemaailmsete tehnoloogiahiidudega nagu Amazoni ja Alibaba kaubamajad, aga ka toiduvedajad Wolt või Uber Eats. „Kohalikele äridele annab konkurentsieelise see, et nad asuvad kliendile väga lähedal. Linnasisene tarne peab olema väga kiire, sest see on klientide jaoks oluline ja annab kohalikele ettevõtetele rahvusvaheliste äridega võrreldes ajalise eelise. Me aitame restoranidel töötada välja oma tellimusplatvormi ja integreerida sinna kullersüsteem, mille puhul nii klient kui restoran tasuvad kohale viidud tellimuste pealt eelnevalt fikseeritud tarnetasu. Mingeid varjatud tasusid ega vahendustasusid meil pole,“ kinnitas Noreika.

Uudset ZITICITY tarnet pakub Peetri Pizza üheksas Tallinna restoranis. Klient saab valida enda lähedal asuvate restoranide vahel kuue kilomeetri raadiuses, et tagada 15-minuti tarnega see, et klient saab kätte ahjusooja pitsa. ZITICITY platvormil on registreeritud 1500 kullerit Eestis ja üle 9000 kulleri Leedus.

Kommentaarid puuduvad