Rimi klientide ostukorvis on viimase aastaga selgelt suurenenud värske töötlemata liha, kala, täisteratoodete, puu- ja köögiviljade ning värskete salatite osakaal, vähenenud on impulsskategooriate müük nagu maiustused ja karastusjoogid. „2020. aastal kasvasid Rimides tervislike toidukaupade müügimahud, eriti tõusid esile vabapidamisel kanade munad, erinevad vürtsid-ürdid ning puu- ja köögiviljad,“ sõnas Rimi ostudirektor Maris Rannus. „Eesti kauplustes hakati puu- ja köögiviljade grupis enim ostma brokkolit, mille müük kasvas üle viie korra. Mahemune aga osteti kaks korda rohkem.“ Rannus lisas, et tervislike toidukaupade müük tõusis tasapisi juba enne pandeemia algust, kuid uues olukorras on inimesed aina enam hakanud vaatama tervisliku toidu poole. „Näiteks on puu- ja köögiviljade osakaal ostukorvis tõusnud veerandi võrra. 2020. aastal osteti oluliselt rohkem banaane, porgandeid, sidruneid. Hinnatud köögivili on kurk, mida kliendid pistsid oma ostukorvi ligi kaks korda enam. Rohkem on hakatud ostma ka erinevaid vürtse, menukaim neist oli tšillipipar, mida müüsime 32 protsenti rohkem kui tavaliselt. Kuna inimesed pidid ise kodudes süüa valmistama, siis kõigis Balti riikides on kasvanud ürtide nagu till, petersell, küüslauk ja sibul müük. Väga populaarsed on ka marjad, täisterajahud, kalafilee,“ rääkis Rannus. Rimi Eesti Food AS-i kauplused kuuluvad Rootsi kapitalil põhineva Rimi Baltic AB kaupluste hulka, mille ainuomanikuks on ICA Gruppen AB. Kokku on Rimi Baltic AB-l kolmes Balti riigis 276 kauplust. Rimi pakub Eestis tööd ligi 2700 inimesele.