E-smaspäeva kampaaniaga liitus rekordarv veebipoode

uudised.ee

Esmaspäeval toimub 24 tundi vältav e-smaspäev, mille käigus teevad 236 ettevõtet oma veebipoodides eripakkumisi.

„E-kaubanduse roll on pandeemiatingimustes plahvatuslikult kasvanud ja nii on ka kampaanias osalevate veebipoodide arv kaks korda suurenenud võrreldes pandeemiaeelse ajaga,“ märkis e-kaubanduse liidu tegevjuht Tõnu Väät. „Viimase aasta jooksul on täisealistest inimestest koguni 90 protsenti sooritanud veebis vähemalt ühe ostu. Eelmisel aastal tellisid eraisikud omale pakiautomaati üle 9 miljoni paki, mis on 4 miljoni paki võrra suurem kui aasta varem. Samasugust e-kaubanduse kasvu näeme ka selle aasta esimestel kuudel.“

E-smaspäeva kampaania ajal pakuvad paljud tuntud veebipoed ulatuslikke soodustusi, laia kaubavalikut ning mugavat tarnet.

„Inimeste huvi terviseteema vastu on meeletult tõusnud. Näiteks on veebipoed erinevatest sporditarvikutest lausa tühjaks ostetud. Suure hüppe on teinud ka toidu tellimine e-poodide kaudu. Samuti eelistavad veebiostlejad praegu erinevaid hooajalisi kaupu alates mullast-multšist kuni aiatehnika ja -mööblini,“ kirjeldas Väät.

E-smaspäeva kampaania eesmärk on tarbijatele veebipoodides 24 tunni jooksul pakkuda erinevaid soodustusi ning seeläbi tutvustada Eesti e-poodide kasutusmugavust ja tuntust. Kampaania keskkond asub aadressil esmaspaev.ee.

E-kaubanduse liit korraldab e-smaspäeva kaks korda aastas. Esimene säärane kampaania toimus juba 2014. aastal ning on igal aastal kasvanud järjest suuremaks. Eesti E-kaubanduse Liit on 2008. aastal loodud katusorganisatsioon, kuhu kuulub ligi 400 liiget üle Eesti. Muuhulgas väljastab liit turvalise ostukoha usaldusmärgist.

Kommentaarid puuduvad