Prisma teatel olid jaaniostud tänavu suuresti mõjutatud kuumadest ilmadest, populaarseimad tooted olid arbuus ja vesi. “Võrreldes varasemate jaaniperioodidega osteti väga palju lisaks traditsioonilistele jaanitoitudele šašlõkkidele, lõhefileele, tomatile ja kurgile just karastusjooke, jäätiseid ja lahjat alkoholi. See näitab, et kliendid otsisid lisaks tavapärasele rikkalikule toidulauale ka leevendust kuumadele suveilmadele,” ütles Prisma sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru pressiteates. Kokku müüdi Prismades üle 54 tonni arbuusi, 20 tonni tomatit ja 17 tonni kurki. Lisaks olid populaarsed tooted murelid. Lihatoodetest oli menukaim lõhefilee, millele järgnesid traditsioonilised sea- ja kanašašlõkid koos toorvorstidega. Jookide osas müüdi võrreldes eelmise aastaga palju rohkem karastusjooke, õlut ja karboniseeritud vett, kasv oli vastavalt 38 protsenti, 25 protsenti ja 50 protsenti. Populaarseim õlu oli Corona Extra.