Täna
20. sept
13...16
2...12
Homme
21. sept
15...18
7...13

Eesti

Eesti aktiivne e-ostleja teeb 88 protsenti kõikidest netiostudest

Foto: Hendrik Osula/Delfi
12:21 13. veebruar 2020
Autor: Seitsmesed
Allikas: BNS

Logistikaettevõtte DPD tellitud uuringust selgub, et kuus vähemalt ühe netiostu tegev inimene vastutab kõikidest Eestis tehtavatest netiostudest 88 protsendi eest. Logistikafirma hinnangul võib Eesti e-kaubanduse turgu oodata ees kasv, vahendab BNS.

Neljandat aastat läbiviidud DPD üleeuroopalise uuringu järgi veavad Eesti e-kaubandust suures osas just nii-öelda aktiivsed ostjad, kes teevad igas kuus interneti kaudu vähemalt ühe ostu. Aktiivsed e-ostlejad moodustavad 38 protsenti kõikidest Eesti netiostlejatest, kuid nende ostud moodustavad tervelt 88 protsenti kogu Eesti netikaubanduse mahust. 

"Need numbrid näitavad selgelt seda, et kogu e-kaubanduse turul on võime kasvada lausa kordades, sest kui ka ülejäänud Eesti inimesed hakkaks sama aktiivselt e-ostlema, siis tõuseksid saadetiste arvud väga kiiresti," sõnas DPD Baltikumi äriarenduse juht Margot Heinsalu.

"Arvestades, et Euroopas keskmiselt teevad sellised aktiivsed ostlejad aastas 40 ostu ja Suurbritannias isegi 48 ning Eestis on see number 30 peal ehk Euroopa kõige madalam, siis võiks Eesti e-kaubanduse turgu ees oodata veel kõige suurem kasv," lausus Heinsalu. 

"Kindlasti on need aktiivsed ostlejad e-kaubanduse sektorile ka väga oluliseks sihtgrupiks, kelle soovide ja harjumustega tuleb arvestada nii kauplejatel kui ka logistikaettevõtetel."

Eesti aktiivsetel internetipoodide klientidel moodustavad netiostud hinnanguliselt 12,1 protsenti kõikidest tehtud ostudest. Euroopas on sama number 13,5 protsenti. 


Kommentaarid

Kommentaare 0
Ole esimene ja lisa oma kommentaar!