Taxify tšekkidel pole ikka nõutud teavet. Kas klient võib raha tagasi küsida?

Seitsmesed

Taxify saadab seniajani sõidukokkuvõtteid, millel pole seadusega ette nähtud andmeid. Sellisel juhul võib klient keelduda sõidu eest tasumast.

Novembrist jõustusid ühistranspordiseaduse muudatused, mis võimaldavad osutada platvormipõhist taksovedu. Uue seaduse järgi saab taksovedu osutada kaht moodi: n-ö traditsiooniliselt ja platvormipõhiselt.

Mõlemal juhul peab taksoveo korraldajal olema taksoveoluba, mis maksab 64 eurot, autojuhtidel teenindajakaart, mille hind on 38 eurot, ja sõidukikaart, mis maksab 20 eurot.

Taksoveoloa number ja taksoteenuse osutaja nimi peavad olema taksoga sõitjale teada. Kui taksojuhil pole sõidu kohta pakkuda seadusekohast kokkuvõtet ehk tšekki, millel on kõik nõutavad andmed, võib sõitja keelduda sõidu eest tasumast.

Loe refereeritud artiklit pikemalt Delfist!

Kommentaarid puuduvad