The Weeknd lõpetab kiirmoeketiga H&M viimase rassismi õhutava reklaami tõttu koostöö

Seitsmesed

Kiirmoekett H&M sai hakkama tõelise turundusprohmakaga, kui avaldas oma veebipoes reklaamfoto mustanahalisest modellist, kes kannab pluusi kirjaga "Kõige lahedam ahv džunglis" ("Coolest Monkey In The Jungle").

Reklaam on aga tekitanud paljudes pahameeletormi, sest tegemist on rassistliku lähenemisega, mispeale teatas megastaar The Weeknd , et lõpetab rõivaketiga koostöö, kirjutas Huffington Post.

Hitiga "Starboy" ülemaailmset tuntust kogunud The Weeknd postitas reklaamfoto oma Twitteri lehele ja teatas, et on sügavalt solvunud. "Olin täna ärgates šokeeritud ja tundsin selle foto pärast piinlikkust. Ma olen tõeliselt solvunud ja ei tee enam H&M-iga koostööd," kirjutas mees sotsiaalmeedias.


Foto: Kuvatõmmis/Twitter.com/theweeknd

Loe täispikka artiklit ERR-ist

Kommentaarid puuduvad