Urmas Villmann: halvad reklaamid on sellepärast head, et head välja paistaksid

uudised.ee

Hakkame rääkima tänavustest valimisreklaamidest, kus nagu ikka, ei ole puudust klišeedest ega kentsakalt välja kukkunud käežestidest. Kõiki õnnestumisi ja ebaõnnestumisi kommenteerisime ka Seitsmestes, sest meil oli külas reklaamiagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht Urmas Villmann.

''Poliitiline reklaam peab välja nägema nagu poliitiline reklaam ja see on justkui kokku lepitud. Siis ongi just tegu imala reklaamiga. Praegu on neid tänavaid täis ja minult küsiti, et kas saaks ilma nende nägudeta, aga vot ei saa. Need näod on tooted,'' selgitab Villmann.

Samuti lisab ta, et halvad reklaamid on sellepärast head, et head välja paistaksid. ''Ei pea alati halbu tegema,'' märgib ta. Kuula kohu intervjuud ja analüüsi kampaaniatele lähemalt videost.

 

[embed]https://play.tv3.ee/embed-video/-,CLIP-3412093[/embed]

Kommentaarid puuduvad