Uus tuul turundusmaailmas: Stora Enso mitmekülgne lainepapist stend

Stora Enso on maailma üks juhtivaid taastuvmaterjalidega tegelevaid ettevõtteid, mis annab tööd üle 23 000 inimesele enam kui 30 riigis. Alates 1988. aastast on biomajandust toetava ja arendava firma teenused kättesaadavad ka Balti riikides. Stora Enso peab tähtsaks keskkonnasõbralikkust ja jätkusuutlikkust. Nende toote- ja teenusevalik on lai, ulatudes reklaammaterjalidest pakendite, pabertoodete ja puidu töötlemiseni. Viimaseks uueks suunaks, mida välja tuua, on lainepapist valmistatud stend müügikohtadesse.

Reklaami ülesanne on tekitada huvi ja tutvustada toodet või teenust. Erinevaid kanaleid ja formaate on palju. Ekraan ja elektrooniline displei poes, suunatud reklaam internetis, siseraadio kaubanduskeskuses – need on vaid mõned variandid. Võib tekkida küsimus, miks eelistada just papist stendi või reklaamstende?

Oleme pidevalt ümbritsetud ekraanide ja müraga ning ei pane seda enam isegi tähele. Füüsiline objekt see-eest püüab meie tähelepanu. Kindlasti oleme kõik kogenud seda, kuidas ostame midagi, mida alguses üldse ei plaaninud. Visuaalselt hästi kujundatud turundusmaterjalid teenivad kaubamärgi tulevikku. Hästi lahendatud väljapanekus paistab moosipurk palju paremini silma kui oma tavalisel kohal täiesti tavalisel riiulil.

Papist reklaamstendi eelised: 

● Taaskasutatav materjal. Papp on 100% ümbertöödeldav ja seetõttu keskkonnateadlik valik. Vanad stendid lähevad paberikonteinerist uuele ringile. Alternatiivina võib sellest hoopis teha mitmekorruselise kassimaja. Lisaks kulub papist asja valmistamiseks ja transpordiks vähem ressursse. Kokkuvõttes kulub vähem energiat ja süsiniku jalajälg on väiksem. Maailma päästmine algab paarist pisikesest sammust.

● Kiire lahendus. Pappstendid on hea valik siis, kui reklaampinda oli tegelikult vaja juba üleeilseks. Nende valmistamine on kiire ja ooteaeg lühike. See annab võimaluse kiirelt reageerida, panna alus uuele kampaaniale või tellida juurde mõned uued eksemplarid. Digitrüki tehnoloogia abil saab kvaliteetse tulemuse lühikese ajaga.

● Fantaasial pole piire! Nii otseses kui ka ülekantud tähenduses on papp paindlik materjal ja kõik lahendused on võimalikud. Mõtted ja ideed saavad kiirelt käega katsutavasse vormi. Stend saab sobiliku kuju vastavalt tootele ja erinevalt A4 paberist pole selle mõõdud kivisse raiutud. Ellu saab viia kõikvõimalikud disainilahendused ja -unistused. Tegemist on rätsepaülikonnaga tooteesitluse maailmas.

● Vastupidavus. Suurimateks vaenlasteks on vesi ja niiskus, kuid muus osas on papp üllatavalt tugev ja vastupidav materjal. Papist valmistatud riiulitega stendide kandevõime on kuni 100 kilo. See on päris mitu moosipurki või suurt kassi.

● Soodne valik. Alusmaterjal ja stendi valmistamise kulud on võrdlemisi väikesed ning see on jätkusuutlik valik ka rahakotile. Areneva väikeettevõtja jaoks on see üks parimaid lahendusi – soodne, kiire ja pole koguselisi nõudeid või piiranguid.

● Mugav transport ja ülesseadmine. Stendi saab korduvalt kokku panna ja lahti võtta. Selle ülesseadmine müügikohas võtab vaid mõne hetke ja on lihtne nagu 2+2. Kokkupandult seisab see kindlalt, kui kalju. Lahti võetud stendid võtavad vähe ruumi ja neid saab tavalise sõiduautoga liigutada punktist A punkti B või hoiustada väikses ruumis.

Oma mitmekülgsuselt on papp uus plast, sest peame mõtlema ja seisma oma tuleviku eest. Pakkematerjalina leiab see kasutust nii tootvas tööstuses kui ka erakätes. Sellel on mitu kuju, alustades telekakastist lõpetades toidukonteineriga restoranis.

Reklaamstendid ja nende valmistamine on vaid pisike osa Stora Enso tegemistest. Aktiivne pakendite tootearendus ja uute lahenduste väljatöötamine aitavad teha paar sammu parema ja jätkusuutlikuma maailmas suunas. Rohkem infot toodete ja teenuste kohta leiab kodulehel.

Kommentaarid puuduvad