TV3 uus bränding koondab AMB grupi kõik kaubamärgid

Seitsmesed

Alates 1. detsembrist koondati kõikides Balti riikides All Media Baltics (AMB) grupi kaubamärgid Baltikumi mõjukaima ja armastatuima meediabrändi TV3 alla.

„Tegemist on osaga suuremast muutusest, mille eesmärk on siduda AMB kaubamärke just TV3 kui tuntuima ja armastatuima brändiga,“ selgitas TV3 tegevjuht Priit Leito. Kogu grupi ja suurima kanali uus slogan on „Parim meelelahutus algab Kolmes!“. Uue brändingu loojaks on Läti reklaamiagentuur Overpriced.

Televaatajate tagasiside põhjal on uue brändingu esimesel nädalal suurimat elevust tekitanud TV3 logo uus kujundus. „TV3 logo on aastate jooksul korduvalt uue näo saanud, kuid seekordne kuju on varasematest tõepoolest erinev – uuenduslik, värske ja koos kogu graafikapaketi lahendustega igati silmajääv,“ märkis TV3 turundusjuht Kadi Poll.

AMB kaubamärkidega seotud muudatustega seoses on uueks veebiplatvormiks TV3 Play www.tv3play.ee ning muutunud on ka tuntud tasulised kanalite nimed, nüüdsest TV3 Sport ja TV3 Film. Platvorm Go3 pakub parimat kohalikku ja välismaist sisu, maailmatasemel sporti ning uusi pakette, mille valikus on rohkem kui 30 telekanalit. „Tegemist on Baltikumi Netflixiga, mille sisu on veelgi mitmekesisem ja laiem. Selleks, et vaatamine oleks veel lihtsam, on olemas ka Smart TV tugiseega on Go3 nähtav nii suurel kui ka väikesel ekraanil,“ kirjeldas TV3 müügijuht SigneSuur, lisades, et ühe olulisema uuendusena pakub platvorm võimalust sisu alla laadida ning seda tahvelarvutist või telefonist ilma internetiühenduseta vaadata. Samuti saab soovi korral pereliikmetele erinevaid profiile luua.

Eesti TV3 Gruppi kuuluvad:

telekanalid TV3, TV6, 3+, TV3 Sport (endine TVPlay Sports), TV3 Sport2, TV3 Film (endine TV1000 Premium);

raadiod StarFM, Power Hit Radio, Radio Volna;

teleoperaator Home3 (endine TVPlay Home);

voogedastusteenus Go3 (endine TVPlay Premium);

uudiste- ja meelelahutusportaalid uudised.ee, Buduaar Meedia;

digireklaami platvorm SmartAD.

Kommentaarid puuduvad