Tallinnas, kus asub suurim osa Lidli poodidest, on ostjaid 29 protsenti. 61 protsenti juba oste teinud elanikest plaanib Lidlit külastada ka lähima kahe nädala jooksul, teatas Kantar Emor. Kantar Emori uuringueksperdi Kersten Jõgi sõnul ei ole Lidli ostjaskond võrreldav juba pikalt turul tegutsenud suuremate jaekettide ostjaskonnaga, olles enam kui kaks korda väiksem, kuid uuring näitab selgelt, et elanike huvi Lidli vastu on olnud väga suur. Võrreldes elanikkonna tervikpildiga on Lidli ostjate seas enam muust rahvusest ja 25–34aastaseid eestimaalasi ning ka lastega perede esindajaid. Soo, hariduse ja sissetuleku lõikes nad oluliselt ei eristu. “Samas on pooled Lidli ostjad seisukohal, et Lidl […] Tallinnas, kus asub suurim osa Lidli poodidest, on ostjaid 29 protsenti. 61 protsenti juba oste teinud elanikest plaanib Lidlit külastada ka lähima kahe nädala jooksul, teatas Kantar Emor. Kantar Emori uuringueksperdi Kersten Jõgi sõnul ei ole Lidli ostjaskond võrreldav juba pikalt turul tegutsenud suuremate jaekettide ostjaskonnaga, olles enam kui kaks korda väiksem, kuid uuring näitab selgelt, et elanike huvi Lidli vastu on olnud väga suur. Võrreldes elanikkonna tervikpildiga on Lidli ostjate seas enam muust rahvusest ja 25–34aastaseid eestimaalasi ning ka lastega perede esindajaid. Soo, hariduse ja sissetuleku lõikes nad oluliselt ei eristu. “Samas on pooled Lidli ostjad seisukohal, et Lidl ei sobi nende põhipoeks, kust osta enamik igapäevaselt vajaminevast toidukaubast,” märkis Jõgi. Tema hinnangul on üheks oluliseks põhjuseks poodide väikesest arvust tingitud asjaolu, et puudub võimalus oste oma kodu lähedal asuvast poest teha, kuid kindlasti peegeldab madal sobivushinnang elanike jaoks ka harjumuspäraste lemmiktoodete ja brändide puudumist. Lidli külastamist kaardistav veebiuuring toimus 10.–15. märtsini ja selles osales 1282 Eesti elanikku vanuses 15–74 eluaastat. Kantar Emor on teabe- ja uuringuteenuste pakkuja. Kantar Emor on osa teabe- ja konsultatsiooniettevõttest Kantar, mis tegutseb enam kui 80 riigis.