“On igati positiivne, et noored tallinlased on aktiivsed kaasa mõtlema, kuidas kodulinna transpordisüsteemi paremini toimima panna. Leian, et noortevolikogu argumendid on igati põhjendatud ja nende ettepanek väärib kindlasti kaalumist. Töötame läbi võimalikud lahendused ja usun, et juba käesoleval aastal katsetame seda ideed mõnel suunal pilootprojektina,“ sõnas Novikov linnavalitsuse pressiesindajaa teaatel. Noortevolikogu märkis pöördumises, et öised ühistranspordiliinid suurendaksid oluliselt hilisõhtul või varahommikul töötavate linlaste ohutut koju ja tööle jõudmist ning aitaksid ka meelelahutusasutuste külastajatel turvalisemalt koju jõuda. Samuti vähendaks kiire ja mugav ühistransport vajadust liigelda linnas autoga ja sellega langeks ka joobes juhtide arv. Ööliinid aitaksid populariseerida ühistranspordi kasutust noorte seas, […] “On igati positiivne, et noored tallinlased on aktiivsed kaasa mõtlema, kuidas kodulinna transpordisüsteemi paremini toimima panna. Leian, et noortevolikogu argumendid on igati põhjendatud ja nende ettepanek väärib kindlasti kaalumist. Töötame läbi võimalikud lahendused ja usun, et juba käesoleval aastal katsetame seda ideed mõnel suunal pilootprojektina,“ sõnas Novikov linnavalitsuse pressiesindajaa teaatel. Noortevolikogu märkis pöördumises, et öised ühistranspordiliinid suurendaksid oluliselt hilisõhtul või varahommikul töötavate linlaste ohutut koju ja tööle jõudmist ning aitaksid ka meelelahutusasutuste külastajatel turvalisemalt koju jõuda. Samuti vähendaks kiire ja mugav ühistransport vajadust liigelda linnas autoga ja sellega langeks ka joobes juhtide arv. Ööliinid aitaksid populariseerida ühistranspordi kasutust noorte seas, pakkudes kiiret ja soodsat liiklemisvõimalust. Võimalike öiste ühistranspordiliinide suundadena tõi noortevolikogu välja Lasnamäe, Haabersti läbi Kristiine linnaosa ja Mustamäe, Põhja-Tallinna ja Pirita. Öised ühistranspordiliinid võiks nende nägemusel moodustada olemasolevate bussiliinide baasil ning intervalliga vähemalt kord tunnis.