Titaanide heitlus! Kas Fudy tulek pani Bolti ja Wolti higistama?

Fudy
Foto: Fudy

BNS

Nii Wolt kui ka Bolt leiavad uue toiduveoteenuse Fudy turuletuleku valguses, et mida rohkem konkurentsi on turul, seda rohkem on võimalusi restoranidele ja tarbijatele, kasvatades seeläbi kogu turgu tervikuna.

“Tervitame uusi ja olemasolevaid konkurente ning soovime turuosalistele edu! Mida rohkem konkurentsi, seda rohkem võimalusi restoranidele ja tarbijatele, see hoogustab majandust tervikuna,” kommenteeris Wolt Baltikumi juht Liis Ristal BNS-ile, märkides, et siiani ei ole Fudy turule tulek Wolti jaoks märgatavaid muutusi kaasa toonud.

Bolti kommunikatsioonijuht Karin Kase ütles BNS-ile, et Eesti turule mahuvad praegused pakkujad ilusti ära. “Tervislik konkurents aitab kaasa turu kasvatamisele ja motiveerib kokkuvõttes kõiki ettevõtteid klientidele ja kulleritele parimaid tingimusi pakkuma,” lisas ta.

Mis puudutab aga üldist turuseisu, siis Ristali sõnul keskendatakse Woltis majanduslikult keerulistel aegadel teenuse mitmekülgsemaks muutmisele. “Inflatsioon ja hinnatõus panevad tarbijat oma tarbimisharjumusi muutma ja sellepärast ongi oluline, et ettevõte koos pakutava teenuse või tootega suudaks ümber kohaneda, skaalat laiendada ja kasvada selleks, mida kliendil päriselt parasjagu vaja on. Vähesed ja väga spetsiifilised ettevõtted ületavad ühe asja tegemisega kriisid edukalt,” selgitas ta.

Ristal tõi teenuse ümberkohanemise näidetena Eestis mõned kuud tagasi käivitunud Wolt+ teenuse ning Wolt Drive kullerteenuse.

Bolti kommunikatsioonijuht sõnas samuti, et üldpildis mõjutab inflatsioon pikas perspektiivis inimeste käitumist, aga seni ei ole Bolt Foodi tellimusmustrites muudatusi näha olnud.

Hiljuti toidu kojuveo teenusega turule tulnud Fudy teatas sel nädalal, et alustas oktoobris eksklusiivkoostööd kokku 130 restoraniga ning on ettevõtte sõnul koostöö algusega kasvanud pea neli korda.

Kommentaarid puuduvad