Jaeketi juht: hinnašokk inimesi ära ei hirmutanud, ostetakse sama palju kui eelmisel aastal

BNS

Toidupood
Pilt on illustreeriv. Foto: 123rf.com

Odavpoodide keti A1000 Market juhi Tarmo Lauringu sõnul tõmbasid inimesed sügisel suurema hinnašoki hirmus ostukorvi koomale, aga praegu ostetakse jälle sama palju kui eelmise aasta pühade eelsel ajal.

Tarmo Lauringu sõnul on tänavu toimunud mitu hinnašokki, mis inimeste ostukäitumist ajutiselt piirasid, aga mille järel ostmine jälle taastus. "Esimene langus oli mais-juunis ning jaanipäevaks osteti kallima valmiskauba asemel toorest liha, tehti ise salateid ja veidi kummalisel kombel tõusis lakke kiirnuudlite müük. Teine ebakindluse ja languse hetk oli septembris, aga praeguseks on kõik nagu eelmise aasta detsembris. Inimesed on enne pühi helded ning ostavad palju," ütles Lauring pressiteates.

"Toidupoes eelistatakse brändikaupade asemel pigem soodsamaid marke, aga tegelikult pole ostukorv väiksem. Mullusega võrreldes on veidi vähenenud kallimate puuviljade müük ja kartulit ostetakse ise söögitegemiseks rohkem," lisas poeketi juht.

Kommentaarid puuduvad