LOT põhjendab reisijatelt raha korjamist: me ei küsinud seda kõigilt 250 reisijalt, vaid ainult neljalt, keda tundsime

Seitsmesed

Nädalavahetusel kajastas Ärileht, kuidas Eesti riikliku lennufirma koostööpartner LOT Polish Airlines korjas hiljuti ühe Pekingi-Varssavi lennu eel reisijatelt sularaha, et puuduoleva varuosa eest maksta. Lennufirma enda kinnitusel küsiti raha vaid neljalt inimeselt, keda nende kohalik töötaja tundis.

Antud olukord leidis aset novembri keskpaigas toimunud LOTi Pekingi-Varssavi lennul, kuhu olid pileti ostnud 250 inimest. Kokku pidid reisijad ootama lennu viibimist kümme tundi. Neile reisijatele, kes lennufirma sularahaga välja aitasid, LOT kompenseeris selle, jagades lisaks veel täiendavaid vautšereid.

Loe refereeritud artiklit pikemalt Delfist!

Kommentaarid puuduvad